Bilder på vägg

Jag är så sugen på att beställa hem några bilder! Sånna fina på Ziro och mig, typ från ridpass i snön, porträtt bilder osv. Typ i A4 format som man kan rama in och sätta upp på väggen, och kanske någon väldigt stor, typ en affisch? Stavas det så? Affisch, affish, affich? Skitsamma, ni fattar vad jag menar ;)

Ska kolla igenom bilder jag har, samt bilderna som kommer tas idag och sedan beställa hem ett par stycken. Det är så tomt på Ziros vägg.

Funderar på att flytta rosettavlan till den långa väggen, och sätta en bild på kortsidan istället?




Typ flytta runt lite. När det är klart ska ni självklart så bilder, kanske en vlogg där jag visar rummet/huset, om det är intressant?




Kommentarer
Postat av: Jonna

Gör en vlogg :D<3

2011-03-28 @ 18:50:50
URL: http://jonnafoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv ett inlägg om några riktigt snygga ponnyer som du tycker dom står eller har stått anknutet till Karlskoga! Typ dina bekantad gamla eller nuvarande ponnyer!

2011-03-28 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback