Dagens aktivitet

Hej. Bloggen hamnade lite i skymundan idag, då jag inte hann göra tidsinställda igår, och åkte till stallet nästan direkt efter skolan.

Det var stallmöte idag, och vi bestämde lite hagfördelning, pass osv.

Efter mötet släppte vi ihop Qp, Prisse och Ziro igen (förra gången var bara test). Det gick bra, och nu ska de gå tillsammans så vi får hoppas att det fortsätter funka :) När vi sedan gjort det tog jag in Ziro till ridhuset.

Jag släppte honom där, då han varit väldigt pigg ett tag nu. Han tog en ordentlig rull, och stack iväg i en bock- och bakutserie. Han är så otroligt söt när han gör så! Stampar med bakbenen, och hoppar nästan jämnfota^^ Måste filma nästa gång jag släpper honom...

Ska fixa lite tidsinställda nu, bl.a ett inlägg om markebäck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback