dagens ridpass

Idag red jag en liten stund på ridbanan, och han var riktigt pigg! Han kanske börjar komma fram ur skalet, och han är egentligen en liten piggelin? Sjukt roligt isf :D Hellre för pigg än för seg.

Ja iaf, det gick ganska bra, och shiet vad han tog i! Längde ordentligt och jag fick en svävande känsla.

Sen gick vi in, och då tjaffsade han lite, men när jag bara petade på honom med spöt slutade han, och i slutet var han riktigt fin! Mamma fotade, men bilderna blev ganska dåliga, men jag slänger upp dom iaf ;) Ökade lite här också, och han var lite borta, och tänkte på annat, men det gick ok.

Det var en rosa outfit, men bilderna blev som sagt dåliga, så vi får ta nya någon dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback