Dagens ridpass

Hej. Förlåt för KASS update, men jag hann inte fixa tidsinställda igår, men ska fixa till imorn :)

Jag red barbacka idag och det gick riktigt bra. Han var lite busig, och var nära på att få av mig en gång. Han slängde upp en ordentlig bakut, men jag satt kvar, men så höll han kvar huvudet nere medans han gjorde lite småkickar. Lyckades iaf sitta kvar, och resten av passet gick toppen :) Galopperade på i ett friskt tempo, och la en och annan volt.

I traven jobbade han också bra, och jag gjorde en del öppnor, och han börjar verkligen få kläm på dom :)

Inga bilder från idag, men imorn följer nog kameran med :)

nathalie busk san ziro



Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin header :D <3

2011-03-22 @ 21:15:01
URL: http://jonnafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback