Dagens ridpass

Hej. Idag red jag ut en liten sväng som framskrittning, och red efter det i ridhuset. Det stog ett litet hinder framme och vi kunde inte motstå att ta några skutt ;) Han tvekade inte en enda gång, men en gång sabbade jag för honom... Avståndet blev fel, och han tänkte hoppa nära, men jag tänkte långt. Jag hoppade före honom, vilket förstörde allt. Det blev fel balans för honom och det blev en tvärnit. Han slängde upp huvudet och knockade mig på axels och nacken (ja han hade martingal). Det gick bra iaf, och vi fortsatte hoppa ändå. Nu gör det ganska ont, men jag överlever nog ^^

Tillbaka till ridpasset. Det blev ganska bra avstånd nästan alla gånger, men även om det blev heltokigt så hoppade han ett helikopterskutt ändå, istället för att vägra. Framsteg! Jag är supernöjd, trots mitt sabotage... Jaja, alla skutt kan inte gå bra.

Film kommer, även på knockningen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback