good morning!

Hejsan och god morgon :)

Idag ska jag till stallet först kl 13, då vi ska fixa lite i sadelkammaren och ha lite stallmöte. Sen ska jag dit ikväll vid kl 18, och knoppa och tvätta svans och bakben så dom blir fina :) Jonna ska med också, och vara lite hästskötare ;)

Jag måste säga att jag faktiskt är riktigt nervös... Jag sitter och tänker: Tänk om han blir rädd för musiken? Tänk om jag glömmer något? Tänk om jag glömmer banan? Tänk om han blir rädd för domarna? Tänk om han börjar sparka bakut? Haha, jag borde inte tänka såhär, det är ju faktiskt den första tävlingen i hans liv liksom... Det är väl ren tävlingsinstinkt ;) Ska bara fokusera på att få honom bekväm, inte att bli placerad, men om vi skulle bli det är det ändå inget minus ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback