idag

Idag tror jag det blev en uteritt? Tidsinställt, så jag vet inte riktigt. Är nog i stallet nu, hos världens bästa <3

Det fick nog bli en busdag idag, det behövs ibland ;) Bara race:a som man vill, han får busa av sig lite, speciellt när han var så duktig igår också. Nästa tävling är ju den 10:e april om jag minns rätt, i gyttorp. LC:1 och LC:2, så vi hoppas att vi gör ännu bättre ifrån oss då, och kanske kniper en rosett? Nä, inget att hoppas på, men kanske? Sköter han sig, och jag sköter mig så vem vet?

Igår fick vi ju 63%, och jag tyckte domaren låg ganska normalt. Lite högt kanske, men max runt 1-2%. Tycker ritten var värd ca 61-63%, och jag brukar tänka sämre än det egentligen är. Gissade på 60%, men det blev bättre än jag trott ;)

Nu har jag inget att skriva om, så jag avrundar nog för stunden iaf.

PS: Vet nu att det blev en vilodag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback