Idag

Idag tror jag det blir en uteritt, bara chilla lite och träna lite skänkelviknignar och öppnor, kanske testa ngn sluta? Han är lite osäker när det gäller dem, men man kan ju leka lite.

Jag är jättesugen på att åka till Knutsbol och hoppa. Boka ridhuset så man får vara ifred, och så bara hoppa. Jag behöver träna på min teknik, och att Ziro får träna behövs också. Han har ju en jättefin tekink, och ett väldigt följsamt hopp. Han är jätterolig att hoppa, även om han blir osäker när jag blir osäker. Tvekar jag, även om det så är bara 0,01%, så blir det tvärstopp... Jag får helt enkelt jobba på att bli säkrare :)

Ja, sen är det ju fråga om vad vi ska ha på oss? Vill inte använda JW schabraket, eftersom det är splitternytt och till tävling, men jag har ett schockemöhle schabrak och matchande luva i skogsgrönt, det kanske är ngt? Vi får se ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback