idag

Först åkte mamma och jag och hämtade ett schockemöhletäcke i strl 145, för att testa om det kanske passade.

Så åkte vi till stallet, och jag tog in lillskiten. Testade täcket och gissa vad? Det passade :D Lite för stort över baken, men det funkar bra och ser bra ut. Ville ta en hammare och slå mig själv i huvudet, för självklart glömde jag kameran -.- Kommer iaf lite mobilbilder, där kavlitén inte var kass...

Sen tog vi en promenad, och tog lite bilder. Dom kommer i ett senare inlägg :) Det blev alltså en vilodag, då jag har ont i halsen och orkade inte rida, men det är bara skönt för honom med en extra vilodag :)


Smakprov ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud va snyggt! :)

2011-03-14 @ 20:33:05
Postat av: Jonna

Super coolt ;D <3

2011-03-14 @ 21:42:56
URL: http://jonnafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback