Jonnas ponny

Fick en önskan om att skriva om Jonnas ponny.

Det är ett D-ponnny sto på 143 cm. Hon är född 1996 och heter Pi, eller ja, hennes fullständiga namn är Fredriksbergs Pi. Hon var jättesnäll i både hantering och ridning. Väldigt trygg och stabil, och verkade vara en bra förstaponny. Pi är utbildad LA dressyr och LB hoppning, men har hoppat enstaka hinder på 120 cm. Hon har varit som en läromästare för den nuvarande ägaren, som nu ska över till storhäst.

När jag red Pi fick jag känslan av att hon kunde en del, och vara pålitlig. Tog galoppskänkeln lätt. Jag galopperade på ett stort fält, och hon försökte inte dra iväg eller något sånt. Jag tror att dom kommer fungera bra tillsammans :)


Pi.


Kommentarer
Postat av: Jonna

:D <33

2011-03-27 @ 21:27:33
URL: http://jonnafoto.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag har tävling på bloggen, månadens bild. var gärna med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback