lalalalalallalalallala

Hej, och idag har jag uppdaterat sååå mycket! Fast nej...

Jag red iaf inte idag, utan vi tränade lydnad, och så fick han busa av sig i ridhuset. Han fick följa med mig runt, och så gick vi en långsida, sen backade vi tillbaka på den långsidan, sen sa jag åt honom att stanna, och så gick jag långsidan igen, och så fick han komma när jag roapde på honom. Det gick jättebra, och han var superbusig ;)

Tävlingen har blivit inställd också "/ För få anmälda, jättesynd! Hade verkligen sett fram emot den, men vi kör den 20:e istället. Hoppas bara inte den också blir inställd...

Vart har alla ponnyryttare tagit vägen?? Förra året var det massa, nu har alla storhäst typ... Ponnytiden ska an ju ta vara på, det är ju det bästa av allt :D

nathalie busk san ziro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback