markebäck

Hej.

Idag ska jag till stallet lite senare, på något värdelöst möte som inte angår mig egentligen. Ska självklart rida också, och det får nog bli ett pass i ridhuset eftersom vi red ut igår. Jobba ordentligt, svettas lite, sova gott. Det tycker jag låter bra ;)

Det ser cokså ut att bli markebäck i april också :) Det är en träningshelg, så tar man med sin häst dit, och tränar i 2 dagar. Vet inte riktigt vad man gör vilken dag, men har jag förstått rätt är det dressyr, uteritt och hoppning, men jag har aldrig varit där, så jag vet inte. Ska bli kul iaf, och många jag känner ska dit. Bestämde mig för att jag skulle dit helt random i skolan, utan att ens ha pratat med föräldrarna anmälde jag mig ;) Det behövs träningar iaf, och det är bra erfarenheter för både Ziro och mig.


bebis ska på träningsläger, wiiie!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Missade du GHS i år o chansen att få en Goodiebag från vår bloggmonter? Nu har du chansen att vinna en! Gå in på länken för att delta: http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-03-03 @ 18:00:41
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback