Min högsta dröm

Ett önskeinlägg, om min högsta dröm :)

Den allra högsta drömmen är tyvärr omöjlig, och väldigt känslig att prata om, men vi kör på den näst högsta.

Tror det måste vara att nå SM i dressyr med Ziro, och kanske med placering? Det skulle vara riktigt coolt, och sen kan man tänka: Det är min förtjänst att vi kom såhär långt, jag har utbildat honom, och jag köpte ingen "färdig häst".

Men tänk er in i det: Ni sitter där på hästryggen. Procenten blev 68%, och du var supernöjd med ritten. Det räckte till en andra placering. Ärovarvet känns kanon, och både du och hästen visar upp er till max. Man känner att båda njuter.

Hur häftigt skulle inte det vara? Det kommer krävas en hel del, men om ca 2-3 år borde vi nog kanske vara där? Vi får hoppas, och träna. Han har kapacitet, det är jag som måste ta vara på den.




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback