Provridning

Hejhej!

Idag var jag på provridning. Ledsen att göra er besvikna, men det är inte jag som ska köpa en ny ponny, det är Jonna som ska ;) Det var ett D-ponny sto på 143 cm, utb LA dressyr. Trevlig ponny, som verkar trygg och stabil.

Först red ägaren, sen Jonna, och sedan jag. Hon kunde en del, men var nog inte min typ av ponny. Hon var jättetrevlig, men jag gillar ponnysar som är PÅ, dom får gärna vara lite "småtjaffsiga", och inte gå som klockor. Jag gillar att hitta problem och lösa dem, men det kan jag ju inte på en ponny som man bara behöver finslipa saker på. Unghästutbildning är riktigt roligt, och det är nog det jag vill syssla med.

Riktigt trevlig häst annars, som jag tycker dom borde överväga :)

Tog inga bilder, men ni får en på en på världens sötaste istället^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback