shoppa

Nu är mina nya tävlingsbyxor beställda, och schockemöhletäcket är beställt från tyskland, så det hinner nog inte komma till tävlingen... Synd, men han kommer vara så snygg ändå, och man vill ju inte att motståndarna ska dö av avundsjuka på min fina ponny?

Vi ska ju hopptävla den (22a) april på påskhoppningarna i botorp, coh finns det så ska vi nog vara med i LD, 80cm clearround. Jag funderade på 90 cm avd B, men tänkte att skitsamma, jag skainte ha för bråttom. Jag måste bli säkrare i min hoppning först.

Till hoppningen skulle jga vilja ha ett nytt pullarträns och ett silvrigt swarovski.... Dock är plånboken redan död och begravd, men vi kanske kan återuppliva den lite senare ;)

Snart kommer en skön film, eller ja, idag iaf ;)


ögonblicksbild från filmen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback