Tävlingen

Om typ 2 veckor är det ju tävling i gyttorp, och jag vet nog lite mer hur jag ska göra den här gången.

Jag ska nog inte rida fram lika länge, och ha med mig sporrar ;) Han är riktigt busig på framridningen, det är ju skitkul med massa andra ponnysar där ju ;) När han väl jobbar så är han obeskrivligt fin, med stort och luftigt steg, bra undertramp och massa power. Dock dog han ju på banan förra gången, men jag ska försöka aktivera honom lite mer, och busa upp honom.

Det är typ 35 anmälda än så länge, 13 st i LC:2 och 9 i LC:1 tror jag (för D-ponny alltså). Kanske vi kan knipa en placering om vi gör bra ifrån oss? Det är klart, om han är pigg och jag rider bra så kan vi t.o.m vinna, men det ska man ju inte sikta på. Bara försöka få honom att gå framåt på banan, och framför allt HA KUL.

nathalie busk san ziro



Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Ses där! Anmälde nyss och då var det 19 startande i LC:2 för D-ponny (5 placerade).

Tror inte jag får 70% och vinner den här gången iaf :p

Lycka till!

2011-03-29 @ 17:42:25
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback